onsdag 21. april 2010

A for Amerika-tur


En av tingene som stadig surrer rundt i mitt hode om dagen er Amerikatur. Om 1 1/2 uke skal vi nemlig etter planen sette oss på flyet, fly over atlanteren og komme til det store store landet Amerika, hvor vi skal velte oss i sol og varme, og besøke Mikke mus og alle vennene hans.  Men nå om dagen ligger det jo stadig Askeskyer og Avlyste Avganger og truer, så vi følger spent med på utviklingen via radioen. Krysser fingrer og tær, og håper at vi kommer oss avgårde. Hvis ikke - ja så blir vel Norge vårt nærmeste ferieland.

Disse bildene er fra sist vi var i USA i 2005. Da var guttene 2 og 5 år gamle, og husker ikke all verdens fra turen. Nå håper vi at turen skal gi minner for livet. :)



Med dette slenger jeg meg med på utfordringen ABC i ord og bilder, og starter med dette min reise gjennom alfabetet.

4 kommentarer:

Annettes space sa...

Jeg krydser fingre for at i kommer afsted som planlagt. Det bliver dejligt for jer alle, men især drengene som vil have stærkere minder fra denne tur end den første.
Ha' en god dag :-))

TorAa sa...

Håper inderlig dere kommer dere avgårde slik som planlagt. Det er riktig ergelig å måtte avlyse noe man lenge har gledet seg til. Ikke minst guttene kanskje.

Aner jeg Florida?

I min ABC3 - B beskriver jeg deler av vårsølvbryllupsreise. Den startet med et mareritt:
Vi hadde bestilt utreise fra Norge i 18 tiden, men da vi kom på flyplassen sa de at vi skulle ha reist kl 0640. Uten å gi oss beskjed. Vi skulle "bare" videre til Buenos Aires.....

Malys krok sa...

Håper ikke askeskyene setter en stopper for reisen deres! synd om det dere gleder dere til skulle stoppes av det! God reise! Hilsen Margit.

Petunia sa...

Velkommen til ABC leken!
Beklager at jeg er så sen med å kommentere, men dagene går så fort. Nå rekker jeg akkurat å skrive noen ord før jeg legger ut B om litt!

Jeg håper virkelig at dere får reist for dette må jo bli en kjempeopplevelse for resten av livet. Krysser fingrene for dere.. Du kan jo bruke Amerika turen på mange bokstaver utover...